Polyglossia Volume 27, March 2015

Polyglossia Volume 27, March 2015

Foreword (PDF)
Contributors (PDF)
研究論文 / Research Papers (PDF)

Author

Title

Francisco Perlas Dumanig Descriptive Analysis of the Surigaonon Language
Nobuyoshi Asaoka Is Learner Autonomy Manipulable? The Interactive Impact on Teacher-Allocated Partners
Zhiyuan Xu, Yisong Zhang Strategies Used by Chinese EFL Learners in Processing English Formulaic Expressions
Scott Smith Accuracy in Speaking Self-Assessment among Japanese-speaking English Learners and Its Implications
清家 久美 日常における言語の「意味」についての再検討 -ソシュールの言語論における「価値」とウィトゲンシュタインの「使用」の視点から-
金 成妍、牧野 美希 韓国語中級授業におけるTAの活用について
竹口 智之、ブシマキナ・アナスタシア、ノヴィコワ・オリガ ロシア極東地域における日本語学習動機づけ

陳 瑞英

中国語入門講座のコースデザイン:APU孔子学院社会人向け短期集中講座を事例として
王 振宇 消滅の危機に瀕する邵陽県平話の初歩的研究



Connect with us:
FACEBOOK

ページトップへ戻る